یا غافر من استغفره...


سیستمم خرابه...

نمیدونم سیستم بلاگ اسکای چه طوریه ک با گوشی نمیشه عکس گذاشت...

چند بار خواستم پست بذارم چون عکس داشته نشده :(

.

.

+امروز نشستم لیست دوستام ک برای عروسیم میخام دعوت کنم نوشتم....با درجه بندی اولویت....هنوز ازدواجی در کار نیست...ولی دلم میخاد بشینم و لیست مهمونامو بنویسم....زندگیه دیگه...دلخوشیا قشنگش میکنه   ...[قلب]

.

.

+ یک نفر گفت خدا, کاش که عاشق بشوم...

شد و در پیچ و خم عشق خدا را گم کرد...

.

یه حسی میگه دارم دوباره پیدا میکنم خدا رو....فقط ترسم از اینه ک دوباره گمش کنم....




اللهم عظم بلایی و افرط بی سؤ حالی....


شاید به سال می رسه....مدت زمانی که از دعای کمیل دور بودم...

شروع انس من با دعای کمیل وقتی بود که پیش دانشگاهی بودم...

و هنوز هم بهترینه برام....

کلمه به کلمه اش برام قابل لمسه...برام آرامش بخشه...

یه دعای کامله...

.

.

.

.

+ اللهم الغفر لی الذنوب التی تهتک العصم...

+اللهم الغفر لی الذنوب التی تنزل النقم...

+اللهم الغفر لی الذنوب التی تغیر النعم...

+اللهم الغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا....

+اللهم الغفر لی الذنوب التی تنزل البلا...



+ به کسایی که میخونن انس بیشتر باهاش و به کسایی ک نمیخونن خوندنشو بسیار بسیار پیشنهاد میدم....




مریمانه...


چقدر ﺁﺏ ﻧﺪﺍﺩﯼ ﮔﻞ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺗﺎ

ﺑﻪ ﻣﺮﯾﻤﺎﻧﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﭘﮋﻣﺮﺩ!


ﭼﻘﺪﺭ ﻧﺎﻟﻪ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺩﻫﺎﻥ ﺍﺷﻌﺎﺭﻡ!

ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺎﻋﺮِ ﺗﻮ ﺩﺭ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺍﻓﺴﺮﺩ!


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺍﻭﻝ ﻗﺼﻪ ﯾﮑﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺖ،

ﻭ ﻧﻘﺶ ﺍﻭﻝ ﻗﺼﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺧﺮ ﻣﺮﺩ!




ﺑﻨﯿﺎﻣﯿﻦ ﭘﻮﺭﺣﺴﻦ




+مریم هم قشنگه :)



مینی حال!


+گه گاه می زند به سرم درد دل کنم...

با یک نوار خالی کاست....تمام روز...



اولین





+اولین ها را همیشه می مانند...

.

- اگر بلاگ اسکای مثل بلاگفا اولین های مرا از بین نبرد -


پ . ن :  

خنک آن قمار بازی , که بباخت هرچه بودش....

بنماند هیچش الا....هوس قمار دیگر....



روزهای خاص...زندگی خاص...


استرس دارم....

خوابم نمیبره....

نه میتونم خوشحال باشم نه ناراحت...

حس بدیه...

کسی درک نخواهد کرد!


زیاد زیبایی....


تو زیباترینِ جهانی ...

نه !

تو زیبایی جهانی...

نه!

نمیدانم....

من عاشقانه نمیدانم مثل تو...

فقط می دانم....

تو زیبایییی.....

زیاد زیبایی....