معلق تر از همیشه...


+نوستالژی پرست بودن با وابستگی فرق دارد ،

من نوستالژی پرست بودم - و هستم - اما وابسته به نوستالژی هایم خیر - یعنی سعی می کنم نباشم -

با این همه هنوز دلم برای 4 سال زندگی بلاگفایی ام تنگ می شود.


+این روزها زندگی فشرده تر شده است ، پرشده است از فراز و نشیب هایش...

رخداد های زندگیم مثل ذرات معلق در هوا هستند...زیادند...می چرخند و می چرخند...بی نظمند....

اما بر زمین نمیشینند ... هیچ کدام هنوز قصد ندارند سر جایشان قرار بگیرند...


+ پس فردا قرار است برگردد....یار را می گویم...و من نمیدانم در پس این برگشت چه چیزی در انتظار زندگی مان خواهد بود!


+شب 23 رمضان کوچه گردان بودم...و هنوز هیچ!

هیچ نه تنها به خاطر تاثر از فقر مادی یا حتی فرهنگی همنوعانم....

هیییچ برای خیلی چیزها....خیلی چیزها....


+

دارند پیله های دلم درد می کشند

باید دوباره زاده شودم.....عاری از گناه....


- نجمه زارع -




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد