پیدا کن شبو مثل من....


+دیروز همین موقع ها بود....پرنده ی مهاجر - آدرس قبلی همان آوارگیم - را وارد کردم و در کمال تعجب وبلاگ باز شد

با اطلاعات سال 91 و 92....

نمیدانید چه قددددددددددددددددر خوشحال شدم .....غیر قابل وصف است....

یک ساعت بعدش دوباره رفتم آدرس را وارد کردم.....

و هیییییییچ نبود!!!!!!!!!

نمیدانید چه قددددددددددددددر ناراحت شدم...غیر قابل وصف است!!!!


+ امشب موجود جدیدی به این دنیا اضافه می شود...موجودی که مرا نمیشناسد اما من اورا خوب میشناسم!

موجودی که نمیدانم قدمش چه قدر برای من خیر خواهد بود و یا حتی...


+بریده ام ناجور....مثل یک جسم خاک گرفته ی کثیف کنج تاریک یک اتاق....

دلم میخواهد بلند شوم چراغ را روشن کنم ... خودم را بتکانم...بشورم...اصلا جای خودم را عوض کنم..

بگذارم رو به نور...دور و بر خودم را پر کنم از تازگی و طراوت...

دلم میخواهد محیط زندگی خودم را تغییر دهم...

اما نمی شود!


+ پیدا کن شبو مثل من ، گوشه ای واسه گم شدن


عاشقا گاهی گم میشن:)



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد